33
33
 ledige stillinger på Magisterjob
70
70
 ledige stillinger i profiljob netværket
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Københavns Kommune

Københavns Kommune

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 26-02-2021

Webredaktør og kommunikationskonsulent til Arbejdsmiljø København (barselsvikariat)

Sæt dit præg på formidlingen af arbejdsmiljøarbejdet i Københavns Kommune og brug dine digitale og grafiske kompetencer i en stilling, hvor du også får afgørende rolle i opbygningen af ny hjemmeside.

Arbejdsmiljø København er Københavns Kommunes rådgiver om arbejdsmiljø og arbejdsliv. Og så medvirker vi til at sikre videndeling og erfaringsudveksling om arbejdsmiljø på tværs af kommunens syv forvaltninger.

Vi søger en barselsvikar til at varetage ansvaret for kommunikationsopgaven, som ligger i staben. Vi er et lille kommunikationsteam og vi sørger for alt lige fra hjemmeside, nyhedsbreve, sociale medier, rådgivning til husets faglige konsulenter og til forskellige store og små layoutopgaver.

Om jobbet

Først og fremmest skal du stå i spidsen for et projekt, der handler om at få opbygget en ny hjemmeside i Drupal på platform 9 inden udgangen af 2021. Der vil være en overordnet ansvarshavende og enkelte projektdeltagere, men du vil være den, der indgår med CMS-kendskabet og den digitale kommunikationserfaring.

Herudover vil dine daglige og løbende opgaver bestå af:

 

  • at udarbejde forskellige kommunikationsprodukter i forbindelse med vores indsatser og kampagner, herunder kommunikationsbearbejdning af tekst, opsætning af pjecer, opbygning af subsites på hjemmesiden, bearbejdning af billedmateriale m.m.
  • løbende redigering af hjemmesiden i samarbejde med indholdsleverandørerne i huset
  • at indgå i forskellige arbejdsteams, blandt andet vedr. kommunikation på sociale medier og visuel formidling  
  • at sørge for kommunikationsrådgivning til husets faglige konsulenter samt ledelsessparring
  • de løbende småopgaver som brevskabeloner, diverse redskaber og modeller, der bliver brugt rundt omkring i huset


Om dig

Din erfaring med CMS Drupal er et krav. Det samme gælder dine kompetencer indenfor grafisk opsætning og visuel formidling. Du behøver ikke have erfaring med at arbejde i store, tunge grafiske programmer her er grundigt kendskab til Word, PowerPoint og Photoshop rigeligt. Vi forestiller os, at du er kommunikationsuddannet eller med en overbygning i formidling eller lignende. Du er god til tekstbearbejdning og kan hurtigt omsætte en fagligt tung tekst til et stykke formidling, der fremhæver de vigtigste pointer for målgruppen. Vi ser gerne, at du har minimum tre-fem års erfaring fra en lignende stilling og gerne med erfaring fra politisk ledet organisation. Du har gode sproglige og skriftlige kundskaber, gerne indsigt i og lyst til at arbejde med kommunikation på sociale medier.

Du vil indgå i et lille team i staben, hvor tonen er uhøjtidelig, let og hvor frihed under ansvar vægtes højt. Som person må du gerne udover selvfølgelig at være struktureret, ansvarsbevidst og selvstændigt kørende have lyst til at skabe kontakt til mange forskellige mennesker med mange forskellige fagligheder. Det er også vigtigt, du er god til at prioritere og kan bevare overblikket, også når det går stærkt.

Vi tilbyder

 

  • mulighed for at bruge og udvikle dine kompetencer i arbejdet med et intensivt webprojekt, både som ansvarlig og udførende på opgaven
  • mulighed for at få fingrene i en bred vifte af typiske kommunikationsopgaver
  • et spændende tværfagligt miljø, hvor du får trænet dine kompetencer i at samarbejde med mange forskellige fagligheder
  • mulighed for at stifte organisatorisk bekendtskab med Danmarks største arbejdsplads og for at skabe et stort netværk
  • mulighed for at opbygge stor indsigt i arbejdslivsforhold et område med stor politisk- og mediemæssig bevågenhed
  • stor grad af selvstændighed i opgaveløsningen.
  • nogle fantastisk søde og dygtige kolleger i AMK


Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er som barselsvikar er på fuld tid med tiltrædelse den 1. maj 2021. Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst.

Mere information

Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte web- og kommunikationskonsulent Camilla Florentz på 2499 6342 eller sekretariatsleder Nicolai Riegels på 2481 3969.

Søg via nedenstående link senest søndag den 14. marts 2021

Vi forventer, at holde samtaler i uge 12.

Om Arbejdsmiljø København

Arbejdsmiljø København (AMK) er Københavns Kommunes interne rådgiver om arbejdsmiljø og arbejdsliv. AMK har en bred palette af opgaver indenfor det fysiske og psykiske arbejdsmiljøfaglige område, og består af ca. 70 veluddannede og dedikerede medarbejdere med stærke faglige kompetencer. AMK ledes af en chef, tre faglige afdelingsledere samt en sekretariatsleder. Du kan læse meget mere på vores hjemmeside.


Kontakt

Københavns Kommune

Bernstorffsgade 17
1577
København V
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
26-02-2021
Udløber:
14-03-2021
Kviknummer:
LJA-81762926
Jobtype:
Fuldtid
Vikar/barsel
Arbejdsområde:
Kommunikation og medier
Beliggenhed
Lignende job
Københavns Professionshøjskole, Kronprinsesse Sofies Vej
Frederiksberg, Storkøbenhavn
Frist:
22-04-2021
KU - JUR - Fakultetet, Co Søndre Campus
København, Storkøbenhavn
Frist:
05-05-2021