104
104
 ledige stillinger på Magisterjob
207
207
 ledige stillinger i profiljob netværket
Gem annonce

Region Midtjylland

|
Østjylland
|
Indrykket 25-11-2019

Til Regionshospitalet Horsens søger vi 2 kvalitetskonsulenter med interesse for forbedringsarbejde (barselsvikariater)

Da to af vores konsulenter skal på barsel, søger vi 2 dygtige og engagerede kollegaer til
vores kvalitetsteam. Vi søger konsulenter, som både motiveres af
vores administrative opgaver, samt det at understøtte forbedringsarbejdet og patientsikkerhedsarbejdet i de kliniske afdelinger. Om du er nyuddannet eller har flere års klinisk erfaring er ikke afgørende. Afgørende er det derimod, at du har lyst til at arbejde med kvalitet og forbedringer. Hvis du kan svare ja til dette, så er du måske vores barselsvikar.
 
På Regionshospitalet Horsens har vi lang erfaring med kvalitets- og forbedringsarbejde, og forbedringsmodellen er en integreret del af vores arbejde. Vi er et mindre hospital, og som kvalitetskonsulent, hos os, vil dit arbejde være tæt forankret i klinikken, hvor der ikke er langt fra idé til handling.  Vi har en kultur, der er uformel, og hvor der samarbejdes på tværs af klinikken og staben i administrationen. Afdelingen har en bred opgaveportefølje indenfor kvalitet, patientsikkerhed, innovation, tværesektorielt samarbejde, data mv.
 
Arbejdsområder
Den nationale kvalitetsdagsorden lægger i høj grad op til, at kvalitetsarbejdet tager afsæt i patienten og er datadrevet. Vi forventer derfor også, at du både har en god dataforståelse, og at du kan tage patientperspektivet, samt inddrager begge dele som en naturlig del af arbejdet.
 
De konkrete arbejdsområder er bl.a.:

  • Understøtte hospitalets arbejde med patient- og pårørendeinddragelse
  • Understøtte hospitalets samarbejde med kommuner og almen praksis  
  • Bistå et eller flere af hospitalets store projekter eksempelvis Sikkert Patientflow, Sikkert OP flow m.v.
  • Sagsbehandling af henvendelser fra nationale myndigheder, regionale enheder osv.
  • Hospitalsansvarlig koordinator for dokumentstyringssystemet E-dok
  • Tovholder på implementeringen af Patientansvarlig Læge (PAL)
  • Understøtte diverse hospitalsdækkende netværk, fx antibiotikanetværk, palliationsnetværk og Netværk for Kvalitet og Patientsikkerhed

Vi forventer ikke, du kan dække alle disse områder, men vi forventer, at du til samtalen er tydelig på, hvilke områder, du kan byde ind på. Mange af opgaverne kræver, at du både er en god sagsbehandler i traditionel forstand, men også at du kan forestå workshops, arbejdsgangsanalyser og lign.

Vi tilbyder en hverdag med gode kolleger i et tværfagligt team, hvor der er plads til ambitioner, gode ideer, humor, faglighed og udfordringer. Vi vægter fleksibilitet og et godt arbejdsmiljø, og der er gode muligheder for selv at påvirke opgaver og arbejdsdag. 
 
Dine kvalifikationer
Vi søger kollegaer med stærke kommunikative, processuelle og administrative kompetencer, som brænder for at skabe de bedste forudsætninger for at udvikle kvalitetsarbejdet på hospitalet. Du skal have evner for og lyst til samarbejde både i teamet, på hospitalet og på tværs af sektorer.
 
Vores ønske er, at du:
  • Har en relevant uddannelse f.eks. cand.scient.san.publ., eller er kliniker med solid erfaring fra klinikken med et ønske om at afprøve stabsarbejde.
  • Har erfaring i arbejdet med forbedringsmetoder og / eller procesledelse
  • Kender og anvender dokumentstyringssystemet E-dok
  • Er struktureret og kan have flere bolde i luften
  • Er dygtig til at formidle på skrift og i tale
  • Er opsøgende og initiativrig i din tilgang til arbejdsopgaver
  • Er god til at skabe samarbejdsrelationer med mange forskellige faggrupper og med forskellige ledelsesniveauer
  • Er fleksibel og kan arbejde både selvstændigt og i teams
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Chef for Kvalitet og Sundheds-IT Helle Lindkvist, tlf. 61 61 44 33
Du kan læse mere om hospitalet og administrationen på www.hospitalsenheden-horsens.dk
 
Tiltrædelse: 1. marts 2020 og ca. 1 år frem.
Ansøgningsfrist: 31. december 2019
Samtaler forventes afholdt i uge 2/3.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
 
Arbejdstid: Fuld tid.
Beskæftigelsestype: Barselsvikariat
Arbejdssted: Regionshospitalet Horsens

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Kontakt

Region Midtjylland

Sundvej 30
8700
Horsens
Praktisk information
Oprettet:
25-11-2019
Udløber:
31-12-2019
Kviknummer:
LJA-77793630
Jobtype:
Vikar/barsel
Arbejdsområde:
Administration
Beliggenhed
Gem annonce
Lignende job
Region Nordjylland
Aalborg, Nordjylland
Frist:
06-01-2020
It- medico og telefoni
København, Storkøbenhavn
Frist:
25-12-2019