123
123
 ledige stillinger på Magisterjob
250
250
 ledige stillinger i profiljob netværket
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Koncernservice og Koncern IT

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 22-01-2020

Studentermedhjælper til Grand Départ Copenhagen Denmark 2021 I/S

Vil du være med til arrangere en af de største events nogensinde i Danmark? Så har du muligheden for at blive en del af det hold, som har ansvaret for de første tre etaper af verdens største cykelløb, Tour de France, i 2021.

Tour de France 2021 starter med en enkeltstart i København den 2. juli og to efterfølgende etaper fra Roskilde til Nyborg og fra Vejle til Sønderborg. Der er tale om verdens tredjestørste sportsbegivenhed, og der forventes op mod 1 mio. tilskuere langs ruten i Danmark. Dertil kommer seere i 190 lande og bred eksponering på sociale medier og mere end 1.800 akkrediterede pressefolk.

Grand Départ Copenhagen Denmark 2021 I/S er ejet af staten og de fem deltagende kommuner København, Roskilde, Nyborg, Vejle og Sønderborg. Sekretariatet står for den daglige drift af interessentskabet, herunder de konkrete opgaver med planlægning af bl.a. etaperne og sideevents i dialog med de fem deltagende kommuner og den franske løbsorganisation bag Tour de France, A.S.O.
Sekretariatet har kontorer på Københavns Rådhus, så her vil du arbejde til daglig. Men du vil også skulle deltage i eksterne møder med interessenter.

Hvad søger vi?
Vi søger en student til at varetage presse- og kommunikationsopgaver i et fagligt ambitiøst sekretariat, hvor den bedste idé bestemmer. Du kommer til både at sidde med egne opgaver og hjælpe dine kolleger i teamet med en bred vifte af kommunikationsopgaver på strategisk og operationelt niveau. Du vil bl.a. skulle arbejde med:

  • Løbende indhold til hjemmeside, sociale medier og presse. F.eks. videoer, artikler og interviews
  • Presse og kommunikation om alt fra cykling til praktiske forhold
  • Kampagner fra udvikling af kreative koncepter til eksekvering online og offline
  • Understøtte sekretariatets øvrige medarbejdere ift. kommunikation, markedsføring og presseopgaver
Stillingen indebærer en bred kontaktflade til interessenter i hele landet, herunder kommuner, ministerier, foreninger og virksomheder. Derudover kan du forvente direkte kontakt til A.S.O. i Frankrig. Du får selvfølgelig sparring og vejledning fra dine erfarne kolleger.

Du

  • Har læst minimum to år på en relevant videregående uddannelse inden for kommunikation, retorik eller journalistik
  • Har gerne erfaring med ekstern kommunikation fra en praktikstilling eller et lignende job
  • Har en flydende og korrekt pen og kan skrive til web, sociale medier, offline kampagnematerialer, presse mm. - ligesom du kan tænke i og gerne producere visuelle formater til sociale medier
  • Er fleksibel og selvstændig i opgaveløsningen
  • Er motiveret for at yde dit allerbedste på en arbejdsplads, hvor vi stiller høje krav til initiativ, hastighed og kvalitet
Ansættelse
Stillingen er som udgangspunkt på 15-20 timer ugentligt og forventes besat fra den 1. marts 2020.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til regelsæt gældende for studerende beskæftiget med kontorarbejde.

Stillingen er tidsbegrænset til den 1. august 2021.

Yderligere oplysninger
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte presse- og kommunikationsansvarlig Simon Kærup på 2492 6298.
Yderligere oplysninger om sekretariatet findes på vores hjemmeside www.granddepartcph.dk

Søg via nedenstående link senest fredag den 14. februar 2020
Vi afholder samtaler i uge 8.

Kontakt

Koncernservice og Koncern IT

Borups Allé 177
2400
København NV
Danmark
Tlf: 21472210
Praktisk information
Oprettet:
22-01-2020
Udløber:
14-02-2020
Kviknummer:
LJA-79011820
Jobtype:
Studenterjob
Arbejdsområde:
Administration
Beliggenhed