Studentermedhjælper med flair for kommunikation og web (tidsbegrænset)
Har du lyst til at blive en del af en kommunikationsenhed, hvor du får erfaring med at videreudvikle og opbygge hjemmesider og intranet?
Så er det dig, vi mangler på holdet.
Vi søger en studentermedhjælper med kommunikative og digitale kompetencer, der mest af alt skal hjælpe med den daglige drift af Søfartsstyrelsens kommunikation. Især kommer opgaven med at forbedre vores engelske hjemmeside til at fylde meget. Hjemmesiden skal gentænkes og indholdet flyttes til et nyt CMS. Vi bruger systemerne GoBasic, Sharepoint og Drupal, som du vil blive oplært i.
Konkret bliver dine opgaver at:
- Flytte, forbedre og opdatere vores engelske hjemmeside.
- Supportere redaktører i GoBasic
- Producere og redigere indhold på hjemmesider, sociale medier, nyhedsbrev og vores intranet.
- Ad hoc kommunikationsopgaver
Hvad forventer vi af dig?
Vi forestiller os, at du er godt i gang med din uddannelse og sigter mod en Cand. Com., Cand. mag. eller lignende, og vi lægger vægt på, at du:
- Kan redigere og skrive tekster til web, så de er vedkommende og engagerende for målgruppen.
- Skriver fejlfrit og har styr på grammatik og tegnsætning både på dansk og engelsk.
- Har en god forståelse for IT, hjemmesider og CMS.
- Er samvittighedsfuld, grundig og fagligt dygtig.
- Arbejder struktureret og overholder deadlines.
Om os
Du bliver en del af Søfartsstyrelsens direktionssekretariat, der består af otte medarbejdere og en kontorchef. Vores primære opgave er at være omdrejningspunktet for en professionel betjening af styrelsens direktion og departementet. Vi varetager derudover styrelsens interne og eksterne kommunikation på intranet og hjemmeside, henvendelser fra pressen og meget andet.
Søfartsstyrelsens hovedkontor ligger i Korsør. Hverdagen er i udpræget grad digital, hvor man arbejder uafhængigt af sted.
Om ansættelsen
Du bliver ansat som studentermedhjælper på 15-20 timer ugentligt med stor fleksibilitet f.eks. i forbindelse med eksamensperioder. Ansættelsen er tidsbegrænset til og med 31. december 2021 med evt. mulighed for forlængelse.
For at komme i betragtning til stillingen skal du være aktiv studerende og kunne dokumentere at du er indskrevet på en videregående uddannelse.
Har du lyst til at søge?
Så klik på Søg stilling nederst i annoncen eller søg via vores jobsite:
www.jobsfs.dk
Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget
senest fredag d. 5. marts kl. 12:00 2021.
Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til Fuldmægtig Jakob Saaby Lorenzen på tlf. 91 37 61 60. For mere information om løn og ansættelsesvilkår kan du kontakte HR-rekrutteringspartner Zenia Lotus Hansen på tlf. 91 33 70 61.
Du kan læse mere om os på Søfartsstyrelsens hjemmeside
www.sfs.dk.