123
123
 ledige stillinger på Magisterjob
250
250
 ledige stillinger i profiljob netværket
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Koncernservice og Koncern IT

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 23-01-2020

Studentermedhjælper eller servicemedarbejder på deltid til Vielseskontoret på Københavns Rådhus

Har du blik for at arbejde med både sagsbehandling, (IT)-systemer og borgerbetjening? Vil du være med til at gøre brudepars store dag til noget helt særligt og samtidig arbejde i en politisk styret organisation?

Vielseskontoret i Københavns Kommune søger en studentermedhjælper eller en servicemedarbejder på deltid.

Vielseskontoret hvor brudepars ønsker bliver gjort mulige
På Vielseskontoret på Københavns Rådhus har vi ansvar for at forberede og afvikle borgerlige vielser for både danske og internationale par. Derudover arrangerer vi særlige oplevelser som for eksempel 'Vie i det fri', vielser på steder af særlig betydning for brudeparret og vielser under EM, Copenhagen Pride Week m.fl. Vi foretager 6.500 vielser årligt, og vi har derfor travlt og brug for flere gode kollegaer.

Derudover har vi også ansvaret for at modtage Rådhusets gæster fra ind- og udland i vores informationsskranke. Her vejleder vi kommende brudepar om forestående bryllup, booker guidede ture på Rådhuset, rådgiver om oplevelser i København til byens gæster og sælger merchandise. Rådhuset har over 500.000 besøgende hvert år, så der er fuld af liv i skranken.

Du har den rette tilgang vi har de spændende og udviklende opgaver
Vi søger en kollega, som er selvstændig og serviceminded, og som har lyst til at tage fat og få erfaring med sagsbehandling på vielsesområdet, borgerbetjening og administrative serviceopgaver. Her er højt til loftet på kontoret og en uformel omgangstone.

Det betyder ikke så meget, hvilket studie du er i gang med og afhængigt af, hvad du studerer/har studeret og har af erhvervserfaring, kan der være forskellige opgaver til dig for eksempel afdækning af juridiske problemstillinger, visuel og teknisk opsætning af digitale løsninger og lignende. Det vigtigste er, at du er god til at have borgerkontakt og har lyst til både administrativt arbejde og serviceopgaver. Du skal desuden kunne arbejde mindst hver anden lørdag formiddag.

Du skal konkret arbejde med

  • Sagsbehandling behandling af indkomne ægteskabserklæringer samt forberedelse af rådhusvielser og arkivering
  • Betjening af Rådhusets gæster i informationsskranken
  • Ad hoc forskellige administrative opgaver, for eksempel mindre revideringsopgaver af vores bookingsystem
  • Vidne være vidne ved vielser forestået på Rådhuset eller ude i byen
Kultur- og Fritidsforvaltningen understøtter og udvikler københavnerlivet
Kultur- og Fritidsforvaltningen understøtter og udvikler københavnerlivet gennem en bred og alsidig opgaveportefølje, som spænder bredt over kultur, idræt, borgerservice, digitalisering, afholdelse af valg, vielser, turisme, kreativ vækst og internationalisering. Vi inddrager borgerne i arbejdet med fremtidens tilbud og udvikler løbende organisationen til agilt at kunne løfte fremtidens opgaver.

Løn- og ansættelsesvilkår
Der er tale om en studenterstilling på ca. 10-15 timer om ugen. Enkelte halvdagsvagter forekommer i hverdagene, og du har fast vagt hver anden lørdag. Arbejdsstedet er på Københavns Rådhus i kontorer med udsigt over Rådhuspladsen.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Vi ønsker stillingen besat snarest muligt.

Mere information
Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du henvende dig til leder for Vielser og Sekretariat Jesper Hyldal på 2049 2094.

Du kan læse mere om Kultur- og fritidsforvaltningen som arbejdsplads her: www.kk.dk/artikel/kultur-og-fritidsforvaltningen-som-arbejdsplads

Søg via nedenstående link senest søndag den 9. februar 2020
Ansættelsessamtaler forventes at finde sted i uge 8.

Kultur- og Fritidsforvaltningen
I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.

Kontakt

Koncernservice og Koncern IT

Borups Allé 177
2400
København NV
Danmark
Tlf: 21472210
Praktisk information
Oprettet:
23-01-2020
Udløber:
09-02-2020
Kviknummer:
LJA-79031044
Jobtype:
Studenterjob
Arbejdsområde:
Administration
Beliggenhed