33
33
 ledige stillinger på Magisterjob
69
69
 ledige stillinger i profiljob netværket
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Aarhus Kommune

|
Østjylland
|
Indrykket 22-03-2021

Studentermedhjælp til Kørselskontoret i Borgmesterens Afdeling

Om jobbet:
Aarhus Kommune søger medarbejdere til Kørselskontoret i team Kørsel & Rejser
Kørselskontoret, har til formål at varetage en helhedsorienteret koordinering af den borgerrettede kørsel. Vi søger derfor en studentermedhjælper der gerne har lyst til en del telefonisk kontakt med borgere og institutioner.

 

Om Kørselskontoret
Aarhus Kommune varetager kørsel med borgere inden for flere forskellige områder. Eksempler er befordring af specialbørn til daginstitutioner og aflastning, ældre til dagcentre, borgere til genoptræning, osv. Kørselskontoret vil både skulle varetage periodebestillinger (faste ture) og enkelt bestillinger (supplerende ture).

Team Kørsel & Rejser udgør det ene af tre teams i Indkøb & Udbud, som er en del af Fælles Service i Borgmesterens Afdeling. Vi er pt. 48 medarbejdere i Indkøb & Udbud.

 

Opgaver
Som medarbejder på Kørselskontoret vil du indgå i et dedikeret team, der samarbejder tæt om at levere en engageret indsats, som betyder, at borgere og samarbejdspartnere interne såvel som eksterne føler sig i trygge hænder og får levere en god og imødekommende service inden for de aftalte rammer.

Dit hovedområde bliver at være i løbende dialog med borgere og eksterne samarbejdspartnere samt at planlægge og koordinere kørslen i samarbejde med dine kollegaer.

De typiske opgaver der skal løses er:

  • Borgerkontakt, herunder modtagelse af ændringer og aflysninger af ture
  • Kontakt til institutioner, skoler og afdelinger i Aarhus Kommune

Øvrige opgaver:

  • Medvirke til at Kørselskontoret når sine mål
  • Medvirke til sikring af godt samarbejde mellem magistratsafdelingerne, Kørselskontoret og eksterne samarbejdspartnere
  • Diverse drifts- og adhoc opgaver
     

Din profil:
Vi søger en person der

  • Har lyst til telefonkontakt med mange mennesker
  • Har stærke kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt
  • Er resultatorienteret
  • Har stærke samarbejdsevner, men som også kan arbejde selvstændigt
  • Har gode it-kompetencer
  • Er ansvarsbevidst og mødestabil
  • Har et godt humør og en positiv indstilling
  • Kan holde hovedet koldt i pressede situationer

Herudover er det en fordel hvis du har et godt geografisk kendskab til Aarhus og omegn.

Derfor skal du vælge os:

  • Vi er en spændende og dynamisk arbejdsplads
  • Vi har en masse interessante udfordringer, som vi skal bruge din ekspertise til at løse
  • Vi har en homogen arbejdsplads der vægter trivsel højt
  • Du bliver en del af et arbejdsmiljø, hvor omgangstonen er uformel og en arbejdsplads med højt til loftet, gode sociale relationer
     

Løn og ansættelsesvilkår:
Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
 

Primær arbejdstid vil være skiftende indenfor tidsrummet kl. 06:00 16:30, andre tider kan forekomme, eks. under ferie, sygdom mm.

  
Ugentligt timetal: Efter nærmere aftale. I peak-perioder kan der forventes en højere antal timer.


Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til [job.1._kontaktperson.full_name] på telefon 8940 6010  eller mail stnb@aarhus.dk 

Ansøgning
Klik på Ansøg nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.

Kopi af eksamensbevis skal vedlægges. 

Ansøgningsfrist:  [job.ansøgningsfrist]
 
Vi forventer, at 1. samtale finder sted  d. 15 og 16. april 2021. 


Aarhus Kommune ser mangfoldighed som en styrke. Vi opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion og nationalitet til at søge.


Om os
Med et job i Indkøb og Udbud, som er en del af Borgmesterens Afdeling, er du tæt på beslutningerne og med til at tage ansvar for helheden i landets næststørste by.

Vores vision er, at Aarhus skal være en god by for alle, en by i bevægelse, og en by med handlekraft og fællesskab.


Om Aarhus Kommune
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen og for dig. Kom og vær med!

Leder- og medarbejderroller
I vedlagte link finder du de fælles Leder- og medarbejderroller i Aarhus Kommune:
https://aarhus.dk/job/den-attraktive-arbejdsplads/

De fælles leder- og medarbejderroller giver et blik på de forventninger, der stilles til dig, når du som leder eller medarbejder i Aarhus Kommune skal løse den fælles kerneopgave. Ved at synliggøre de forventninger, der stilles om du er leder eller medarbejder håber vi på, at vi sammen kan fastholde et godt arbejdsmiljø, en attraktiv arbejdsplads og en kultur med troværdighed, respekt og engagement
 

Kontakt

Aarhus Kommune

Rådhuspladsen 2
8000
Aarhus C
Tlf: 41854122
Praktisk information
Oprettet:
22-03-2021
Udløber:
10-04-2021
Kviknummer:
LJA-81859685
Jobtype:
Studenterjob
Arbejdsområde:
Administration
Beliggenhed
Lignende job
Københavns Professionshøjskole, Kronprinsesse Sofies Vej
Frederiksberg, Storkøbenhavn
Frist:
22-04-2021
KU - JUR - Fakultetet, Co Søndre Campus
København, Storkøbenhavn
Frist:
05-05-2021