101
101
 ledige stillinger på Magisterjob
228
228
 ledige stillinger i profiljob netværket
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Borgerservice og Beskæftigelse

|
Nordsjælland
|
Indrykket 18-12-2018

Koordinerende sagsbehandler - barselsvikariat

Barselsvikariat ledigt til sagsbehandling af ressourceforløb i Jobcenteret, Borgerservice og Beskæftigelse

Vi søger en koordinerende sagsbehandler for borgere i ressourceforløb. Og hvis du har mod på det, vil du også få mulighed for at være mødeleder på kommunens
rehabiliteringsteam.


Da en af vores koordinerende sagsbehandlere er på vej på barsel, søger vi en barselsvikar i et 12 måneders vikariat.

I Jobcenter Halsnæs har vi længe været blandt landets førende på indsatsen i ressourceforløb, og vi lægger særligt vægt på at skabe en effektiv og meningsfuld indsats overfor borgerne og udøve høj grad af samarbejde på tværs i kommunen. Vi har stort fokus på den virksomhedsrettede indsats og hurtig progression i forløbene, og vi har sammen med virksomhedskonsulenterne et tæt samarbejde med de lokale virksomheder.

Vi er ambitiøse og lægger vægt på at fastholde vores stærke faglighed i en travl hverdag, samtidig med at trivslen er højt prioriteret. Som koordinerende sagsbehandler vil du indgå i en arbejdsfunktion præget af stor frihed og høj grad af tillid fra ledelsens side.

Dine opgaver vil blandt andet være:

  • Udarbejdelse af afgørelser om ressourceforløb
  • Koordinering af indsatserne i ressourceforløb
  • Deltagelse i møder i rehabiliteringsteamet
  • Beskæftigelsesrettet motivationsarbejde med borgere i ressourceforløb
  • Gennemførelse af opfølgningssamtaler med klare mål og planer
  • Arbejde med indsatsplaner og rehabiliteringsplaner, herunder afgivelse af tilbud efter Lov om en Aktiv Beskæftigelsesindsats
  • Iværksættelse og koordinering af parallelle indsatser via andre fagforvaltninger og sektorer
  • Gennemførelse af det administrative arbejde, som følger med opgaverne
  • Mødeledelse på rehabiliteringsteammøde i det omfang, du har kvalifikationerne og lysten til det.
  • Udarbejdelse af indstillinger til ressourceforløb, fleksjob og førtidspension

Om dig
Vi ønsker en uddannet socialformidler/socialrådgiver, der er glad for at tale med mennesker, og som ikke er bange for også at tage den svære samtale og skabe progression i den. Du skal kunne tage ansvar for dine opgaver og for afdelingens fælles mål. Og du skal have humor og kunne indgå i et fællesskab, hvor tingene går stærkt og hvor de hurtige bemærkninger flyver henover bordet.
Herudover forestiller vi os, at du:
  • Har kendskab til det beskæftigelsesrettede arbejde i et jobcenter.
  • Er ambitiøs, løsnings- og resultatorienteret.
  • Kan samarbejde og holde gejsten oppe i travle situationer.
  • Kan navigere, skabe struktur og prioritere i din arbejdsdag.
  • Er fortrolig med brugen af IT og har høj datadisciplin
  • Tager ansvar for også selv at indhente den viden på området, som du har brug for.

Om os
Vi er en afdeling med høj faglighed, fornuftige sagstal og god trivsel. Der er stor frihed i tilrettelæggelsen af arbejdet, når blot den gode sagsbehandling og fagligheden er sat i højsædet.

Gruppen, der behandler sager om ressourceforløb, behandler også sager om jobafklaringsforløb og er mødeledere på kommunens rehabiliteringsteam. Gruppen består af 6 koordinerende sagsbehandlere, som sidder i samme kontor, og med en halv væg indtil de mentorer og virksomhedskonsulenter, som de samarbejder med. Det giver gode muligheder for tæt samarbejde om sagerne og sparring med kollegerne. Derudover er der mulighed for sparring med afdelingsleder og fagspecialist.

Vi sætter pris på, at medarbejderne har indflydelse på og deltager aktivt i at videreudvikle indsatsen for borgere i ressourceforløb og at medarbejderne opsøger ny viden, som kan øge effekten af indsatsen til gavn for både os og borgerne.

Vi har generelt gode personaleforhold såsom frisk kaffe og the, kantine og motionsrum.

Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er et 12 måneders barselsvikariat på 37 timer ugentligt og du vil blive ansat efter gældende overenskomst. Der vil endvidere blive indgået en personlig lønaftale med den forhandlingsberettigede organisation efter principperne om Ny Løn. Vi gør opmærksom på, at der ved ansættelsen skal foreligge en tilfredsstillende straffeattest.

Interesseret?
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lisbeth Jørgensen på tlf. 27120870 eller koordinerende sagsbehandler Susanne Dahl på tlf. 47785437.

Ansøgningsfrist:
Ansøgningsfristen er den 15. januar 2019. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 4.
Stillingen ønskes besat pr. 1. marts eller snarest derefter.
 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob.aspx?ofirid=4f9cf397)

Kontakt

Borgerservice og Beskæftigelse

Rådhuspladsen 1
3300
Frederiksværk
Tlf: 61140671
Praktisk information
Oprettet:
18-12-2018
Udløber:
15-01-2019
Kviknummer:
LJA-68937983
Jobtype:
Vikar/barsel
Arbejdsområde:
Konsulent og rådgivning
Beliggenhed
Lignende job
KU - SUND - PANUM KBH N
København, Storkøbenhavn
Frist:
27-03-2019
Koncern Service og IT
København, Storkøbenhavn
Frist:
22-03-2019